dinsdag 20 april 2010

Simpel vakantiebroekje


Een hele tijd geleden zag ik een soortgelijk broekje van het merk Chaos and Order voorbij komen. Het leek mij een heerlijk broekje voor de vakantie. In de knippie van januari stond een eenvoudig joggingbroekje dat ik hiervoor gebruikt heb. Gelukkig paste Marlot nog heel net in maar 98..Het broekje is helemaal gemaakt van blauwe tricot met boorden van gestreepte tricot. Ik ben heel lang bezig geweest met de hartjeszakken op de kont, maar na veel gehannes vond ik ze toch niet mooi. Gelukkig lieten ze niet al teveel gaatjes achter..Binnenkort vertrekken we voor een week naar een camping in Italie. Ik hoop dat het weer mee zit en dat ze dit broekje vaak aankan daar. Ze vindt hem in ieder geval heerlijk zitten! Nu nog op zoek naar iets leuks voor erop, iemand nog een snel ideetje??

Geen opmerkingen: