vrijdag 28 november 2008

Bizzkids 3832 van Jottumstof


Al vanaf het begin dat de Jottumcollectie van deze winter gepresenteerd werd, vond ik dit rokje Trieneke zooo mooi! Tot mijn grote verbazing las ik op het sancho-forum dat deze stof bij de stoffenkraam te koop stond voor een heel klein prijsje. Helaas las ik dit in de pauze op mijn werk en toen ik 's avonds thuis kwam was hij al uitverkocht. Maar dankzij Inge, die nog een metertje overhad, heb ik uiteindelijk toch mijn rokje kunnen maken! Ik heb er een patroon uit de bizzkids voor gebruikt, de 3832. Het is een heel eenvoudig wikkelrokje. Hij sluit met drukknoopjes en de bovenste linten kunnen gestrikt/geknoopt worden. Nu nog op zoek naar iets passends voor erop... Dat zal niet meevallen, het is een lastige kleur.. Ik heb iets gevonden in de uitverkoop. Qua kleur is het niet helemaal precies hetzelfde, maar het staat wel erg leuk!
















Geen opmerkingen: