zaterdag 29 november 2008

Jurkje bizzkids 3812


Dit jurkje lag al heeel lang te wachten om afgemaakt te worden..Het patroon komt wederom uit de nieuwste bizzkids en ik heb hem gemaakt van donkerrood velours.
Er hoefde zelfs alleen nog maar een knoopje aan gemaakt te worden. Maar ik kon me er maar niet toe zetten, hij was zo anders geworden dan ik in gedachte had...Ik wilde er een beetje een stoer Bengh-achtig jurkje van maken, maar hij werd heel anders.. Ik heb nog geprobeerd om er wat lintjes oid op te maken, maar dat hielp allemaal niets. Tot ik deze oilily-maillot tegenkwam. Samen met een felrose shirtje is hij dan toch minder "kersterig" dan eerst. En in ieder geval lekker warm. En dat is wel lekker met deze kou. Marlot vind hem zelf trouwens wel leuk, heel lekker sacht mama!

Geen opmerkingen: